wtorek, 26 maja 2020

Ostatnia zagadka czytelnicza nr 12

dla klas 1-3
1.   Przeczytaj tekst sam lub z pomocą najbliższych
2.   Odpowiedz na pytania:
a)  Dlaczego wielki zwierz chciał się ukryć?
b)  Dlaczego należy chronić przyrodę?
c)  Co najbardziej lubił jeść dinozaur?
d)  Dokończ zdanie: moja mama jest najlepsza, bo………………….
e)    Napisz do mnie kilka słów na pożegnanie………………………………..,bo kończymy wspólne działanie. Ja Wam wszystkim dziękuję za piękne zaangażowanie i duże zainteresowanie. Byliście cudowni i wiele radości mi daliście, teraz wam życzę dobrego zakończenia roku szkolnego i czasu dobrze przeżytego:)
dla klas 4-8
1.  Powróć do lat dzieciństwa i przeczytaj tekst 
2. Odpowiedz na pytania:
a)  Dlaczego należy chronić przyrodę?
b)  Wymień 3 gatunki zwierząt, którym grozi wyginięcie?
c)  Jakie substancje odżywcze zawiera sałata?
d)  Uzasadnij dlaczego słowo „mama” jest jednym z najpiękniejszych słów na świecie? ......
e)    Napisz do mnie kilka słów na pożegnanie……………………………….., bo kończymy wspólne działanie. Ja Wam wszystkim dziękuję za piękne zaangażowanie i duże zainteresowanie. Byliście cudowni i wiele radości mi daliście, teraz wam życzę dobrego zakończenia roku szkolnego i czasu dobrze przeżytego:)

Gosia Sz 1c

JAK NASZA MAMA HODOWAŁA POTWORA
fragment z książki „Nasza mama czarodziejka” Joanny Papuzińskiej